Kompanija Microsoft zvanično predstavila DirectX 12

Microsoft je predstavio novu verziju grafičkog API-a – DirectX 12. Ključna promena kod nove verzije DirectX 12 je popravka jedne od njegovih ključnih komponenti – Direct3D. U novoj verziji, on je počeo raditi brže i učinkovitije. Direct3D u DirectX 12 može preciznije stvoriti grafičke scene brzo privući sve male predmete i više u potpunosti iskoristiti resurse modernih grafičkih kartica.

directx-12

Bitna razlika kod novog Direct3D 12 je da se može raditi ne samo sa novim visokim performansama računaea, već takođe može podržati sve uređaje iz kompanije Microsoft, uključujući Windows smart telefone, tablete, laptop računare, i igračke konzole Xbox One.

Poboljšanja performansi postignuti je kroz obezbeđivanje pristupa igrama na nižim hardverskim resursima. Zahvaljujući ovome igri ćete biti u mogućnosti da pristupite efikasnije korišćenjem multi-threading prilagodljivosti, kao i resursima procesora. Pored toga, nova verzija Direct3D 12 je uspela da smanji neproduktivne rashode GPU resursa kroz uvođenje deskriptivnih tabela i konciznih informacija o stanju objekta.

I to nije sve. Ažurirana verzija vodi računa o komponentama kroz svoje alate, koji su uveliko poboljšani. Na ovaj način se može poboljšati učinkovitost nekih algoritama, navodi se u blogu programera DirectX-a.

U Microsoftu je navedeno da za korišćenje DirectX-a 12 nije potrebno kupiti novu grafičku karticu .Nova verzija grafičkog API-a podržava 80% modernih grafičkih kartica.

Nove igre sa podrškom za DirectX 12 trebale bi se pojaviti u 2015-toj godini. Za više informacija možete pročitati na zvaničnom blogu.

Please follow and like us:
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

One thought on “Kompanija Microsoft zvanično predstavila DirectX 12”

Comments are closed.