Kupci kompanije Tesla Model Y ogorčeni

Nakon pandemije koronavirusa, Tesla je ponovo pokrenuo Model Y u svojoj fabrici u Fremontu i nastavio isporuke novog električnog automobila. I odmah na Internetu pojavila se izveštaja kupaca o ozbiljnim problemima sa kvalitetom novih artikala.

Nije tajna da će kompanija početi savladati proizvodnju novog modela automobila i naići na brojne probleme i nedostatke, od kojih neki prolaze neopaženo od strane usluge kontrole kvaliteta. Međutim, u slučaju modela Y, problemi su bili ozbiljniji nego inače.

Forumi su preplavljeni porukama novih kupaca o problemima sa Model Y. Neki od njih odbijaju isporuku, a u nekim slučajevima je i Tesla zbog problema otkazala isporuku.

Na primer, Riley Dove iz Marilanda, koji je prošlog meseca naručio Model Y, nakon što je pregledao električni automobil u prodavnici, odlučio je da napusti kupovinu zbog loše boje i završne obrade, kao i udubljenja na sedištima i opuštenim sigurnosnim pojasom.

Pored toga, bilo je slučajeva da zadnje sedište nije bilo pričvršćeno na podlogu, što bi moglo dovesti do dalje povrede putnika.

Mnogi vlasnici prijavljuju slične probleme, koji ili vode ka odbijanju isporuke, ili su morali vratiti električni automobil, jer Tesla pravila omogućavaju povratak u roku od 7 dana od dana isporuke.

                                                                                   

Prošle nedelje, izvršni direktor Elon Musk primetio je u e-mail zaposlenima da je minimiziranje broja ispravki kvarova u proizvodnji Model Y glavni prioritet kompanije.

 

Please follow and like us:
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes